sreda, 1. april 2015

1 DAN- JEDILNIK

Kot obljubljeno začenjamo skupaj moj iziv 30days healthy challenge. V tem tednu Vam bom predstavila moj jedilnik, z naslednjim tednom ( ko se vrnem v fitness), pa vam bom zaupala še moje najuspešnejše vaje za roke,hrbet,noge,zadnjico ipd. No pa začnimo.

Ker je danes sreda, je na sporedu beljakovinski dan, to pomeni da 1 dan v tednu poudarite beljakovine v hrani. Naprimer jajca, jogurti, mleko, kosmiči ipd. Naj poudarim, da tale jedilnik ni namenjen odrekanju in hudi dieti, vendar temelji samo na ZDRAVI PREHRANI in živilih, ki jih telo bolj potrebuje, seveda lahko uživamo tudi sladko!


JEDILNIK


  • ZAJTRK:
  • - KORUZNI KOSMIČI ( brez glutena in sladkorja ) Z MLEKOM, BANANA IN 2DCL 100% POMARANČNEGA SOKA.
  • Preprost zajtrk primeren za čisto vse, so kosmiči zmuesli z mlekom( o katerih sem pisala par dni nazaj ). Te zdrave kosmiče, kjer si jih same lahko ustvarite dobite --> TUKAJ <-- klik .





















MALICA:
Tekoči jogurt - v vseh okusih. Jaz sem izbrala jagodo.





















KOSILO:

Riž na belo, puranji zrezek narezan na koščke, lastno omako sem prelila čez vse skupaj, da ni bolj suho, ter kozarec vode. Če želite lahko zraven jeste tudi kruh ( koruzni- je bolj priporočljiv, saj ne napihuje).




















MALICA2 :
Mešani sadni krožnik. 2 banani, 5 jagod, ter 1 jabolko.






















Ne pozabimo piti dovolj tekočine čez dan. Priporočljivo je 2l na dan. Vode seveda :)

VEČERJA :
- 2 jajci stepemo v tekočo obliko, ter damo v ponev,da pride kot omleta. Zraven kourzni kruh, ter voda.




















Naj povem še, da večerjo jem vedno ob 7 uri, torej razporedite si obroke nekako tako, da bodo skoraj ob isti uri, saj mora biti vmes premora 2 uri pred naslednjim obrokom. Ker sama ne zdržim od 7 do naslednjega jutra ( sem zelo lačen človek :P ), si zvečer privoščim še navadne piškote ( tiste za tiramisu ), vendar ne pretiravam.




Tole je 1 dan tega jedilnika, ne pozabi mi slediti vnaprej, ko bom naslednji teden objavljala podrobne vaje. Nameravam posneti tudi video,ki bo na moji youtube strani, vendar moram za dovoljenje povprašati v fitnessu :).

Dober tek !



5 komentarjev:

  1. A lahko malo dopolnim jedilnik - sadni jogurti sigurno niso tako kul kot se zdi na prvi pogled. Lahko da imajo le 1,3 maščobe ali pa so celo brez maščob, kakor nekateri slim in vital .. imajo pa 30-35g sladkorja na 2dl in pol jogurta. Tako da tak jogurt sigurno ni nič kaj zdrav, bolje popiti navaden jogurt, sirotko ali skuto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lahko dopolniš ja :). Sej sem napisala da ni to nek dietni jedilnik ampak je primeren za vsako in zdrav obenem :). Meni je pomagal in zato imam rezultate. Napisala sem da ni odrekanja, le dopolni se ga.

      Izbriši
  2. Ful dobra objava, komaj čakam naslednje poste :) in pa hvala za ideje :)*

    OdgovoriIzbriši